Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Ἀνθρώπινη ἀλυσίδα Ἰ.μ. Ζωοδόχου Πηγῆς Ντιμπίν, Γέρασα Ἰορδανίας

   Λαμβάνουμε νεότερα στὸ "Ἰστοφῶς" σχετικά με τά τεκταινόμενα στήν Ἐκκλησία Ἰορδανίας,
ἀναφορικά με τή διένεξη με τό Πατριαρχείο Ἰεροσολύμων
+συγκεκριμένα ἀπό τήν ἰερᾶ μονή Ζωοδόχου Πηγῆς Ντιμπίν,
στά δυτικά προάστεια τῶν Γεράσων στή βόρεια Ἰορδανία.

    "Όπου γίνεται ιερό έργο δια της δόξης του ονόματος Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, ελέους ανθρώπων και σωτηρίας αυτών, εκεί θα είναι ο πονηρός για να πολεμήσει κάθε Ευλογία εξ άνωθεν εκ Του Πατρός των φώτων. 

  
            Πέρασαν τόσα χρόνια όπου ζει το ορθόδοξο ποίμνιο του πατριαρχείου Ιεροσολύμων σε διωγμό από την ιεραρχία της εκκλησίας, τόσα χρόνια ποιμαντικής ταλαιπωρίας, τόσα χρόνια κυριεύει η πλάνη σε αρκετούς κληρικούς εκ της ιεραρχίας, τόσα χρόνια το ορθόδοξο ποίμνιο είναι ορφανό διότι ο πατέρας τους δε νοιάζεται για την πνευματική τροφή τους ούτε ασχολείται ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ με το ποιμαντικό έργο του, τόσα χρόνια παίζεται ένα ύπουλο παιχνίδι εις βάρος των πιστών για τα προσωπικά συμφέροντα της επίγειας δόξης των γνωστών-αγνώστων ιεραρχών. Έπειτα από τόσα+τόσα χρόνια ήγγικεν η ώρα λοιπόν να πει το ταλαιπωρημένο ποίμνιο το μεγάλο ΟΧΙ, έφθασε η στιγμή να ενωθούν οι δυνάμεις του αδικημένου κλήρου και λαού να φωνάξουν μαζί ένα μεγάλο ΟΧΙ μετά από 9 χρόνια βαθέως ύπνου της ιεραρχίας. Τόσα χρόνια ψεύτικες υποσχέσεις, τόσα χρόνια απαγορεύεται ο διάλογος μεταξύ μελών της οικογενείας, ενώ πραγματοποιούνται «διάλογοι» με αιρετικούς δια της «ενώσεως» των εκκλησιών, αλλά ταυτόχρονα απαγορεύεται ο διάλογος μεταξύ ορθόδοξου ποιμένα και ορθόδοξων πιστών, αυτή η ειρωνεία και η «δικτατορία» του 21ου αιώνα οδήγησε τον αγανακτισμένο αραβικό κλήρο «της πνευματικής αναγέννησης» και τον λαό, ο οποίος τον υποστηρίζει, να τολμήσουν να ζητήσουν τα ποιμαντικά και νομοκανονικά τους δικαιώματα από την ιεραρχία της εκκλησίας των Ιεροσολύμων παρακαλώντας να πραγματοποιηθεί διάλογος αγάπης δια πνευματικής προόδου, δυστυχώς όμως τούτη η ειρωνεία εκ μέρους του πατριαρχείου συνεχίζεται ακόμα.

            Κατά το έτος 1989 είχε μεταφερθεί ο Αρχιμανδρίτης Χριστόφορος Ατάλλα από τα Ιεροσόλυμα στην Ιορδανία, βλέποντας εκείνος λοιπόν τις τεράστιες ποιμαντικές ελλείψεις, οι οποίες ήταν η αιτία δια των πνευματικών ελλείψεων, ξεκίνησε με την Χάρη Του Θεού τον ποιμαντικό αγώνα του πραγματοποιώντας ομιλίες ερμηνείας Καινής και Παλαιάς Διαθήκης, ίδρυσε κατηχητικά σε διάφορες περιοχές της Ιορδανίας, έκδωσε πολλά εκκλησιαστικά βιβλία όπως το ιερό προσευχητάριο και άλλα που σήμερα κοσμούν τα ψαλτήρια σε όλη την Ιορδανία όπως για παράδειγμα «το εγκόλπιο του ψάλτου και αναγνώστου» αλλά ακόμα και για τους ιερείς, εξήγησε στους πιστούς τη σημαντικότητα του μυστηρίου της ιεράς Εξομολογήσεως αφού η ιεραρχία συνήθιζε τους πιστούς να τους διαβάζονται η συγχωρητική ευχή χωρίς να εξομολογούνται, έπειτα λοιπόν αφού διδάχτηκαν αυτό το μυστήριο υπήρχε μεγάλη προσέλευση εκ των πιστών και εκ των νέων μάλιστα δια του μυστηρίου τούτου. Πραγματοποιούσε πολλές αγρυπνίες και ολονυκτίες σε διαφορετικές πόλεις της Ιορδανίας έτσι ώστε να δυναμώνει η πνευματική ζωή των πιστών και να γνωρίζουν το ουσιαστικό νόημα της ζωής του ορθόδοξου χριστιανού πιστού. 

 
   Κατά το έτος 1997 είχε ξεκινήσει την ίδρυση της σημερινής γυναικείας Ιεράς Μονής Ζωοδόχου Πηγής στο Ντιμπίν βορείου Ιορδανίας αφού υπήρχε μεγάλη προσέλευση μοναχών για πολλά χρόνια. Από το 2004 έως τα τέλη 2013 ήταν πατριαρχικός επίτροπος στην βόρεια Ιορδανία, εκεί λοιπόν ίδρυσε κατηχητικό σε κάθε ναό, επίσης από τις δωρεές του αραβικού ορθόδοξου λαού προς την Ι.Μ. Ζωοδόχου Πηγής πραγματοποίησε ανακαινίσεις σε όλους τους Ιερούς Ναούς βορείου Ιορδανίας και τις αίθουσες αυτών, οι ανακαινίσεις περιλάμβαναν και τα παλιά σπίτια φτωχών χριστιανών οικογενειών συν την επίπλωση αυτών, στήριζε επίσης φτωχούς φοιτητές πληρώνοντας τα δίδακτρά τους. Από το 2004 μέχρι σήμερα η μονή στηρίζει πολλές φτωχές οικογένειες παρέχοντάς τις δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και ορθοπεδικά ήδη. Έτσι λοιπόν, κάνοντας ο Αρχιμανδρίτης Χριστόφορος όλα τα παραπάνω και πολλά άλλα με την Χάρη Του Θεού και τις Ευλογίες της Υπεραγίας Θεοτόκου και αειπάρθενου Μαρίας αισθάνθηκε την ανάγκη αλλά και την ευθύνη να διεκδικήσει τα ποιμαντικά και νομοκανονικά δικαιώματα του ορθόδοξου ποιμνίου στην Ιορδανία αλλά και την Παλαιστίνη ζητώντας από την ιεραρχία αυτές τις ανάγκες, κάποιες εκ των οποίων αναφέρονται στο άρθρο 27 του Ιορδανικού νόμου του 1958 ο οποίος οριοθετεί τους κανονισμούς του πατριαρχείου Ιεροσολύμων στην Ιορδανία και την Παλαιστίνη, αλλά όπως αποδείχτηκε λοιπόν, όλες οι ποιμαντικές ανάγκες και τα ζητήματα που παρακαλούσε τόσα χρόνια ο Αρχιμανδρίτης Χριστόφορος μαζί με το αραβικό ορθόδοξο ποίμνιο δεν ήταν στα σχέδια της ιεραρχίας, αλλά ήταν εμπόδια στα σχέδιά της, όπως για παράδειγμα η φωνή των πιστών δεν ακούγεται και υπάρχει η αίσθηση ότι είναι ξένοι στη δική τους Εκκλησία. 

 
   Αξίζει να σημειωθεί ότι στις 18 Αυγούστου του 2005 ο πατριάρχης Θεόφιλος Γ’ είχε υπογράψει δεσμεύσεις στο γραφείο του υπουργού εσωτερικών της Ιορδανίας με την παρουσία του Αρχιμανδρίτη Χριστοφόρου Ατάλλα αλλά έχουν περάσει 9 χρόνια πλέον και δεν έχει εφαρμόσει ουδέποτε μια δέσμευση εξ αυτών, εν τούτοις μεγάλωσε το χάσμα μεταξύ αραβικού ποιμνίου και ιεραρχίας το οποίο υπήρχε πολλά χρόνια πριν λόγω πραγματοποίησης των προσωπικών συμφερόντων των γνωστών-αγνώστων ιεραρχών και των υποστηριζόμενων αυτών. Πρόσφατα ο αραβικός κλήρος «της πνευματικής αναγέννησης» ανέφερε επισήμως μαζί με τους άραβες ορθόδοξους τα επτά ποιμαντικά ζητήματά τους προς τον κύριο Θεόφιλο Γ’ διευκρινίζοντας  ότι θέλουν να συμμετέχουν στην διοίκηση του πατριαρχείου και να υπάρχει η δυνατότητα χειροθεσίας αράβων μοναχών και όχι να αραβοποιήσουν το πατριαρχείο όπως βγάζουν αυτές τις φήμες κάποιοι γνωστοί-άγνωστοι εκ του κοινού, όμως δεν υπάρχει ανταπόκριση μέχρι στιγμής, υπάρχει διωγμός προς τους αναγεννησιακούς πατέρες που τόλμησαν να ζητήσουν τις αυτονόητες ποιμαντικές ανάγκες του ορθόδοξου λαού, ενώ η ιεραρχία προτίμησε να απομακρύνει τον πνευματικό πατέρα τους ο οποίος τόσα χρόνια φρόντιζε να καλύπτει την πατρική απουσία της ιεραρχίας στο ορθόδοξο ποίμνιο. 

     
   Έτσι λοιπόν, η ορθόδοξη νεολαία Ιορδανίας, μαζί με τις ορθόδοξες κοινότητες και το ποίμνιο εξέφραζαν την οργή τους για τις αυθαίρετες αποφάσεις του πατριάρχη Θεοφίλου Γ’ ο οποίος αποφάσισε να ορφανέψει τους πιστούς απομακρύνοντας τον πνευματικό πατέρα τους από την Ιορδανία και από τα εκατοντάδες πνευματικά παιδιά του, γι’ αυτό λοιπόν, εκφράζοντας την θλίψη τους αλλά και την αντίρρησή τους γι’ αυτές τις αυθαίρετες αποφάσεις της ιεραρχίας πραγματοποίησαν την περασμένη Παρασκευή 3 Οκτώβριου του 2014 μια ανθρώπινη αλυσίδα γύρω-γύρω από την Ι. Μ. Ζωοδόχου Πηγή Ντιμπίν Βορείου Ιορδανίας λέγοντας την ευχή του Ιησού παρακαλώντας τον Κύριο των δυνάμεων να ελεήσει τον πνευματικό τους πατέρα, το μοναστήρι, άλλα δίνοντας ένα μήνυμα ότι δεν θα αφήσουν να πειραχτεί ούτε να απομακρυνθεί ο πνευματικός πατέρας τους από κοντά τους. 



   Κατά την προσευχή γύρω από το μοναστήρι υπήρχαν πανό στους τείχους της μονής που έγραφαν τα εξής:

-Το ποίμνιο Του Χριστού δεν θα στέκεται με σταυρωμένα τα χέρια μπροστά από την αδικία.
- Κυβέρνησή μας, μας αρκεί τόση αδικία! Πρέπει το κράτος να υπερασπίζεται το λαό.
- Η Αυτού Μεγαλειότης ο βασιλιάς Αμπντουλλάχ Β'
"θα εργαζόμαστε πάντοτε δια της προστασίας των αράβων χριστιανών."
-Χέρι-χέρι δια την απανταχού ορθόδοξη αναγέννηση.
-Η σιωπή μας σήμερα = η εξορία όλων μας αύριο ο ένας μετά τον άλλον.
-Άρατε τα χέρια σας από τους αναγεννησιακούς πατέρες. 

            Την Παρασκευή 10 Οκτώβριου του 2014 θα πραγματοποιηθεί για ακόμη μια φορά η ίδια ανθρώπινη αλυσίδα προσευχής γύρω από τη μονή με την παρουσία βουλευτών, μεγάλων προσωπικοτήτων της Ιορδανικής κοινωνίας και ΜΜΕ. 

            Ο αγώνας συνεχίζεται!
 
             
 Ήγγικεν η ώρα!


Ορθόδοξη Νεολαία Ιορδανίας,
Αμμάν, Τετάρτη 08 Οκτώβρη. "


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μόνη λύση,δραχμῆ. €=καταστροφῆ.